Veelgestelde vragen

Natuurtheater Kersouwe

Veelgestelde vragen

Flessen drank mee naar de Kersouwe? Niet doen

Het kan zo gezellig zijn met de picknickmand naar Natuurtheater de Kersouwe te gaan. Maar vanwege de beveiliging voor het overige publiek én ook op verzoek van de artiesten moeten wij flessen drank bij de toegang weigeren. De beveiliging die bij de concerten aanwezig is, zal je bij de ingang vragen de drank in de afvalmand weg te gooien. Bij de kiosk en en de aanwezige bar kun je volop drank bestellen.

 

Liever niet roken in het theater

Ook al mag je buiten roken, tijdens voorstellingen kan roken heel hinderlijk zijn voor de andere bezoekers. Houd daar rekening mee, wij ontvangen nogal eens klachten over het rookgedrag. Veel dank en vooral veel plezier in de Kersouwe!

Met de auto naar de Kersouwe?

Wij adviseren het adres Kameren 3 te Heeswijk-Dinther in te vullen bij gebruik van navigatie-apparatuur en bij gebruik van Google Maps. Dat adres verwijst naar het juiste parkeerveld.

De Kersouwe is niet altijd telefonisch bereikbaar?

Buiten de voorstellingen om is het theater telefoonnummer 0413-291150 niet altijd bereikbaar.
Uw vragen kunt u ook mailen naar kaartverkoop@kersouwe.nl

Wilt u snel geholpen worden dan kunt u bellen naar: Kaartverkoop Helpdesk de Kersouwe 06 12685165

Slecht ter been en/of niet lang kunnen staan of lopen?

Ben je minder mobiel en wil je naar de Kersouwe komen, mail dan even naar publiciteit@kersouwe.nl. Je kunt dan de mail met ons antwoord aan de parkeerwacht laten zien, en die zullen je dan verder helpen.

Ook onze medewerkers bij de kassa en in het theater kun je altijd vragen of er voor jouw situatie een oplossing is. Vraag ze gerust om hulp, we helpen graag.

 

Kan ik met een rolstoel komen?

Ja, meld ons dat wel even door te mailen naar publiciteit@kersouwe.nl of bel vanaf 3 uur voor aanvang van de voorstelling naar het theater 0413-291150.

Graag geprinte tickets meenemen

Voor een snelle doorloop bij de ingang, vragen wij je de kaarten geprint mee te nemen. Het scannen van tickets op de verschillende mobieltjes is vaak nog lastig en tijdrovend. Veel dank voor je medewerking!

Betaling van de bestelling verloopt via MultiSafepay

Voor de betaling van de bestelde kaarten werkt Natuurtheater de Kersouwe samen met MultiSafepay, een gerenommeerde betalingsservice provider voor online bestellingen.  Uw betaling verloopt via beveiligde verbindingen.

Als het regent gaat de voorstelling dan door?

Ja, in principe gaan alle voorstellingen door. Alleen bij onweer tijdens de voorstelling wordt de voorstelling afgelast.

Tijdstippen – Hoe lang duurt de voorstelling meestal?

De middagvoorstellingen duren gemiddeld (incl. pauze) 2 á 2, 5 uur. Bij de avondvoorstellingen kan je uitgaan van 2,5 á 3 uur. Soms is er nog een afterparty  tot plm. 01.00 uur.

 

Kaarten teruggeven?

In bijzondere gevallen nemen wij tot 3 dagen voor een uitverkochte voorstelling (vermeld op deze site) de kaarten terug als er mensen op de wachtlijst staan. Mail naar kaartverkoop@kersouwe.nl of bel naarKaartverkoop Helpdesk de Kersouwe tel.nr: 06 12685165.
Het is ook mogelijk om een berichtje te plaatsen op de Facebookpagina van de Kersouwe en zelf de kaarten aan te bieden.

Vanaf wanneer kan ik kaarten bestellen?

Kaarten zijn te koop in de ticketshop op deze site en bij onze twee verkooppunten:

Paperpoint
Sint Servatiusstraat 52A te Heeswijk- Dinther
Openingstijden:
Maandag – donderdag :09.00 – 18.00 uur
Vrijdag :09.00 – 20.00 uur
Zaterdag :09.00 – 16.00 uur   

Uitpunt Veghel
Markt 1 te Veghel
Openingstijden:
Maandag gesloten
Dinsdag: 11.00 – 19.00 uur
Woensdag: 11.00 – 18.00 uur
Donderdag: 10.00 – 18.00 uur
Vrijdag: 10.00 – 19.00 uur
Zaterdag: 10:00 – 16:00 uur
Zondag: 13:00 – 16:00 uur

Hoeveel kaarten kan ik per keer bestellen?

Voor concerten kan er soms maximaal 2 kaarten per klant besteld worden. Meestal echter geldt 8 kaarten per klant.

Online kaartverkoop. Op de wachtlijst komen?

Bij uitverkochte concerten werken wij met een wachtlijst. Kaarten die mensen terugbrengen, bieden wij dan aan de mensen op de wachtlijst aan.

Wil je op een wachtlijst, komen maak dan eerst een account aan in de ticketshop op deze site. Vul dit account volledig in, inclusief het IBAN rekeningnummer.
Mail vervolgens naar kaartverkoop@kersouwe.nl om je aan te melden voor de wachtlijst. Vermeld daarin ook je telefoonnummer!
Als er dan kaarten vrijkomen, kunnen we snel contact met je opnemen en de kaarten voor je reserveren.

Online kaartverkoop – Ik kan niet inloggen.

De Kersouwe werkt met uiterst betrouwbare providers voor haar website en haar online ticketverkoop. Mocht er desondanks toch een technische storing optreden waardoor je niet kunt inloggen, probeer het even later nog een keer of meldt het even per mail aan kaartverkoop@kersouwe.nl zodat wij het zo snel mogelijk kunnen (laten) oplossen.

Online kaartverkoop – Ik kan me niet registreren.

Als je al een account heeft in ons ticketmanagementsysteem omdat je bijvoorbeeld voorheen al eens als vriend of medewerker kaarten besteld heeft, kun je je niet opnieuw onder dit e-mailadres registreren. Wil je het account opwaarderen om zelf online bestellingen te kunnen doen, dan tik je in de ticketshop je e-mailadres in en vervolgens klik je op wachtwoord vergeten. Je krijgt dan een wachtwoord toegezonden en vervolgens kun je ook online bestellen.

 

Online kaartverkoop – Mijn bankrekeningnummer is gewijzigd.

Mail je nieuwe bankrekeningnummer naar kaartverkoop@kersouwe.nl dan verwerken wij het in het kaartverkoopsysteem.

Ik heb tickets besteld maar er is iets misgegaan met de IDEAl betaling; wat is nu een oplossing?

Mail naar kaartverkoop@kersouwe.nl en we proberen het voor je op te lossen.
Zit er een limiet op het aantal kaartjes voor de voorstelling, dan kan het zijn dat je  24 uur moet wachten met opnieuw te bestellen.

De bestelling wordt na 24 uur automatisch uit ons ticketmanagement systeem verwijderd.

Ik heb kaarten besteld maar de betaling is niet gelukt, is het eticket dan geldig?

Nee, het eticket is pas geldig als de betaling gelukt is.

Vanaf welke leeftijd moet er betaald worden?

Er moet voor kinderen vanaf 3 jaar betaald worden.

 

Kledingverhuur

Natuurtheater de Kersouwe beschikt over vele bijzondere kostuums en kledingstukken die hebben geschitterd in een van onze eigen producties. Deze kleding is te huur, op afspraak.

Wil je een kledingstuk lenen? Neem dan even contact op met Corrie Zeegers tel.nr  06-51326689.

Ook voor ophalen van kleding en stoffen kun je met Corrie contact opnemen.

Openbaar vervoer – Welke bus stopt bij Natuurtheater De Kersouwe?

Bus 158. Het is ongeveer 15 minuten lopen vanaf de bushalte naar de ingang van het theater.

Openbaar vervoer – Hoe laat gaat de laatste bus naar Den Bosch?

1 x per uur vertrekt  bus 158 richting ’s-Hertogenbosch 19.30-20.30 enz. De laatste bus vertrekt om 23.33 uur vanaf de Gouverneursweg.

Openbaar vervoer – Hoe laat gaat de laatste bus naar Veghel?

3 minuten over elk heel uur vertrekt bus 158. naar Veghel. De laatste bus vertrekt om 00.03 uur vanaf de Gouverneursweg.

Wat moet ik doen als mijn emailadres veranderd is?

Mail je nieuwe e-mailadres naar kaartverkoop@kersouwe.nl

Ben je Vriend; mail je nieuwe e-mailadres dan ook naar vrienden@kersouwe.nl.

Ik ben verhinderd.

Misschien kun je iemand anders blij maken met je kaartje.

Bij een uitzonderlijke situatie kun je contact opnemen met ons via kaartverkoop@kersouwe.nl om te zien of er voor deze voorstelling misschien een wachtlijst is. We brengen je dan met de wachtende in contact zodat je onderling de overdracht kunt regelen. Let wel,  tegen de wachtende wordt altijd het oorspronkelijke bedrag van de voorstelling + administratiekosten genoemd.

Bestellen als Vriend en inloggen lukt niet

Wil je als Vriend in de voorverkoop kaarten bestellen dan moet je inloggen met hetzelfde e-mailadres als waarmee je je als Vriend hebt aangemeld. Dan herkent het kaartverkoopsysteem je.

Lukt het dan nog niet, mail dan naar kaartverkoop@kersouwe.nl. Zij helpen je graag verder.